ICOONE® laser

Dla kogo przeznaczony jest ICOONE® laser?

Zabiegi skierowane są do wszystkich kobiet i mężczyzn, którzy pragną znaleźć szybkie, skuteczne i nieinwazyjne rozwiązanie wielu problemów terapeutycznych i estetycznych bez ryzyka wystąpienia skutków ubocznych. Niezależnie od rodzaju i kondycji skóry w menu ICOONE znajdziemy programy medyczne oraz kosmetyczne, które optymalnie dostosujemy do indywidualnych potrzeb pacjenta.

ICOONE jest idealnym rozwiązaniem dla osób:

• z problemami naczyniowymi i obrzękami
  • pragnących nadać swojej twarzy młody i zdrowy wygląd bez ingerencji chirurga
  • bezskutecznie walczących z głęboko zlokalizowanym tłuszczem, trudnym do likwidacji za pomocą diety i ćwiczeń fizycznych
  • mających problem z luźną skórą
  • walczących z nadwagą i cellulitem
  • po liposukcji
  • mających blizny pooperacyjne i pooparzeniowe
  • mających bóle mięśni, bóle pleców i karku spowodowane nieprawidłową postawą ciała
  • cierpiących na zaparcia
  • przed i po zabiegach chirurgicznych
  • kobiet po porodach
  • uprawiających wyczynowo lub amatorsko sport
  • które żyją intensywnie i oczekują masażu, który zregeneruje ich ciało i umysł

ICOONE

Icoone to jedyna technologia, która może leczyć nieskończenie małe z nieskończenie wielkim rezultatem. Najnowsza opatentowana technologia ICOONE pozwala na precyzyjną pracę na tkance łącznej. Likwiduje cellulit, zlokalizowany tłuszcz, luźną skórę, obrzęki limfatyczne, blizny, zaparcia, sztywność mięśni, zapalenia ścięgien oraz wszelkie objawy starzenia się skóry.

Wielka rewolucja, którą reprezentuje ICOONE to nowa metoda leczenia skóry. Jest to opatentowana technologia Roboderm, która polega na pracy zmechanizowanych głowic masujących z rolkami posiadającymi liczne mikrootwory tworzące Multi Mikrostymulację, która działa precyzyjnie i dogłębnie na każdy milimetr skóry bez rozciągania jej czy powodowania urazów. Dzięki aspiracji skóra otrzymuje 1180 bodźców mikrostymulacyjnych na dm2 wraz z każdym pełnym ruchem głowicy. Rezultatem jest niezwykle dokładny, wielowymiarowy masaż leczonej powierzchni przy zachowaniu ogromnego szacunku dla skóry. Wielka rewolucja, którą reprezentuje ICOONE to nowa metoda leczenia skóry.

Jest to jedyne urządzenie medyczne na świecie, które oferuje zabiegi dla wszystkich pacjentów bez względu na rodzaj skóry oraz wiek. Jest to ogromna innowacja w przeciwieństwie do innych urządzeń dostępnych na rynku, których praca oparta jest na zasadzie masażu podciśnieniowego.